vrijdag 3 februari 2012

Manifestatie

Ik zit afgelopen week in een heerlijke “flow” van manifestatie van allemaal kleine, onuitgesproken, wensen. Er verschijnen parkeerplaatsjes op ideale plekken, zodat ik niet ver hoef te waggelen met mijn zwangere buik. Ik kan zo doorlopen waar anders enorme wachttijden zijn en nog meer van dit soort kleine “wondertjes”…

En dus besef ik weer, zoals ik in mijn vorige blog ook al schreef, dat op dit moment je gedachten en de woorden die je uitspreekt des te sneller gemanifesteerd worden.

Dit geldt voor wensen én voor angsten! Dus wees je weer erg bewust van wat je denkt en zegt. Nog veel te veel mensen sturen hun angsten het universum in, in plaats van hun wensen.

Denk niet aan wat je vreest, of wat je niet wil, maar denk aan wat je wilt. Denk dus bijvoorbeeld met dit gladde weer: “Ik kom veilig thuis”, in plaats van “Ik hoop niet dat ik wegglijd”.
Spreek niet over het geld dat je niet hebt, maar geloof en zeg dat je genoeg hebt.

Ben je ziek? Denk en zeg dan: “Ik ben genezen”. Het proces kan pas beginnen, nadat je dit het universum in stuurt. Het kan best een lang proces zijn, maar je spreekt hierbij je “Ik-ben-kracht” aan, dus het is een hele krachtige affirmatie.

Als ik zelf dreig ziek te worden, spreek ik, voor het slapen gaan, dan voelen ze voor mij het sterkst, de volgende affirmatie uit: “Ik ben sterk en ik ben gezond.”
Sta ik niet zo in mijn kracht, kan ik even niet bij de liefde om mij heen, dan spreek ik uit: “Ik ben geliefd en dankbaar.” Voor mij helpt dit onmiddellijk om anders in het moment te gaan staan.

Zoals je nu ook kunt merken dat de “negatieve” krachten sterk zijn, zo kun je ook duidelijk merken dat er heel veel liefde om je heen is. Het is er altijd en voor jou op elk moment beschikbaar.
De tegenhanger van die liefde is angst, dus leef vanuit liefde vanuit je hart, durf de liefde om je heen te zien en te ontvangen en zie hoe je leven verandert.

Ik sluit af met een prachtige zin die mij van de week opviel in een lied:
"In the end, there’s nothing more to life than love, is there?" Uit: In the End - Snow Patrol

Take Care,
Nadia

3 opmerkingen: