woensdag 12 december 2012

12-12-12


Het gaat nu door (zie vorige twee blogs), maar sterker dan ooit: Je zit of super lekker in je vel en bruist van energie en liefde (ik stuiter al sinds 4 uur vanochtend), of het gaat juist helemaal niet goed met je. Het laatste is, naar mijn idee, een teken dat je nog niet goed aansluit bij de huidige energie.

Laat los wat je nog tegenhoudt en omarm de liefde die te voelen is!

In mij kwam vannacht deze affirmatie op: Ik laat los en accepteer en ontvang in liefde. Sindsdien bubbel ik van liefde!
Kijk om je heen, de wereld is mooi! Accepteer de liefde die je aangeboden wordt en ontvang het met open armen. Alleen dan kun je het ook weer doorgeven! Er zijn veel mensen die het hard kunnen gebruiken en ook onze Moeder Aarde zou je zo dankbaar zijn!

Voor sommigen misschien een “zweverige” boodschap, maar het is hoe ik het voel vandaag. Ik laat mezelf zien tegenwoordig, durf jij dat ook al?

Let’s spread the love!

Veel liefde voor jou, lezer, je verdient het!

Nadia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten