vrijdag 18 oktober 2013

Liefde voor al wat is

 Steeds vaker voel ik een liefde voor al wat is door mij heen stromen. Neale Donald Walsch zou zeggen dat mijn “body, mind and soul” op zo’n moment allemaal dezelfde kant op willen, dat ik even weet wat echt de bedoeling is op deze aarde en verbonden ben met mijn Goddelijke kern. Als ik mij zo voel, kan mijn liefde ver reiken en (b)lijkt voelbaar tot op grote afstand. Mensen op straat kijken op en glimlachen of zeggen gedag. Mensen waar ik via social media contact mee heb en die ergens mee zitten, zeggen zich gesteund en geliefd te voelen, zelfs met alle kilometers tussen ons. Aan mij de schone taak om deze energie te leren kanaliseren en vooral ook goed te laten stromen. Want in het dagelijks leven, wordt deze energie vaak snel de kop ingedrukt en ik laat dat (nog) gebeuren. De energie is er dan nog wel, maar raakt geblokkeerd en geeft dan een onrustig gevoel en klachten, zoals hoofdpijn.

Ik heb wat mensen ontmoet die hier al beter mee om kunnen gaan en dat is mooi om te zien. Wespen gaan bijvoorbeeld uit zichzelf weg, omdat er geen angst te voelen is. Deze aandacht op jou gericht is heerlijk om je in te wentelen, maar natuurlijk ook heerlijk om weer terug te geven. De één richt deze energie heel specifiek, de ander spreidt het overal rond. Zolang je je er maar goed bij voelt, is alles prima natuurlijk. Je energie richten is misschien veiliger, het geeft anderen minder kans om “bij je binnen te komen”, maar het is ook prachtig als de liefde bij wijze van spreken van je af kaatst, alle kanten op. Mensen die willen ontvangen en zelf ook wat over hebben, worden je spiegels en de liefde kaatst terug. Mooie dingen komen op je pad, omdat je overstroomt van liefde en vertrouwen.

Ik kijk ernaar uit te leren mijn onvoorwaardelijke liefde te kanaliseren, zodat ik het kan richten op wie het nodig heeft en ook op wie ik verkies het te geven. Niet dat ik mensen uit wil sluiten, maar als ik het zou kunnen richten, bereik ik ook wie ik nu soms niet kan bereiken. Niet omdat ik niet wil, maar omdat er ergens iets blokkeert. Wie je wel bereikt, zie je groeien en dat zou ik graag nog vaker doen, voor iedereen dichtbij of ver weg!

Liefs,

Nadia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten